سلام مامانای گل قند ناشتا ۹۱ زیاده؟؟

۷ پاسخ

مرسی عزیزان

لب مرزه دقیق . زیر ۹۲ باید باشه . باید رعایت غذایی کنی اوکی میشه نگران نباش

رعایت کنی بهتره گلم تا 110 نرماله برا هر آدمی ولی تا 93 به بالا برا زن باردار میشه دیابت بارداری مال من 96 بود قرص بهم دادن

دکترم می‌گفت خانم باردار باید زیر ۹۲ باشه ..من ۹۳ بود می‌گفت لب مرز ..
بعد الان ناشتا قندم شده ۶۳🤦🏻‍♀️ خیلی پایین

مراعات کن

خوبه،زیر ۹۵هست

اره خیلی دقیق لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی