خانوما قند ۹۴ ناشتا خیلی بالاهس ؟؟

۷ پاسخ

نه خیلی خوبه مال من نزدیک ۲۰۰ اون طرفاس

من 97 🫠

خیلی بالا نیست ولی باید رعایت کنید

لب مرز نرمالش۹۲

لب مرزه دیگه باید رعایت کنی

اره از من همینه دکتر گفت بالایع

لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد و ریحانه مامان محمد و ریحانه ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شهریار 💙 مامان شهریار 💙 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد