خانوما قند ناشتام ۸۵ بود
بعد یک ساعت ۱۱۶
بعد دو ساعت ۱۰۷
خوبه ؟ طبیعیه؟

۵ پاسخ

خیلی خوبه

عالیه ماشالله

عالیه خداروشکر

عالیه

بله گلم عالیه

سوال های مرتبط

مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری