۵ پاسخ

من شیرینی جات نمیخورم. فقط گاهی بستنی
ولی برنج‌زیاد میخورم

😑😑😑هیچی هم بهم نداد دکتر گفت شیرینی جات و به کل حذف کن تا ۲هفته دیگه ازمایش مجدد

خوشبحالت ناشنا ۱۱۲بودم ۱ساعت بعد ۱۸۰

خوش به حالت ناشتا۷۸بودم ۱ساعت بعد۱۵۰🫠😭😭😭

عالیههه

سوال های مرتبط