بچه ها فشار خون ۱۰ و قند ناشتا ۸۵ خوبه؟؟

۳ پاسخ

آره عالیه

اره خوبه ناشتا باید زیر ۹۳ بعد دو ساعت غذا زیر ۱۳۰

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری