۴ پاسخ

من همینطور بود قندم، بهم گفت دو هفته رعایت کن تکرار کن اگه باز بالا بود انسولین یا قرص

تیرویید ک حتما باید قرص بخوری
قند ممکنه شیاف میده

تیروئیدت باید کم بشه ، تحت نظری؟

فک‌کنم قرص با مراعات غذایی بهت بدن

سوال های مرتبط

مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری