۵ پاسخ

من دستگاهموهمزمان با آزمایشی که بیرون دادم تست کردم مشکل از دستگاه بود

چند روزه امپول ریه زدی؟؟

اگ قند نداشتی اره اشتباه

دستگاه ها جدیدا خیلی خطا دارن من سه تا دستگاه عوض کردم تا با یکی تونستم قندم رو بگیرم اونم تازه کم نشون میده باید بیست تا بهش اضافه کنم تا درست در بیاد

نه عزیزم
دکتر ب من گفت همون بار اول ک گرفتی درسته دفعه دوم قبول نداریم

قند ناشتا زیر ۹۵ باید باشه
دوساعت بعده غذا زیر ۱۲۰
افت قند خون زیر ۷۰

سوال های مرتبط