عزیزم من همیشه دو لیوان شیر میریزم توی شیر جوش تو نصف لیوان آب ولرم 4 قاشق بزرگ نشاسته حل میکنم میریزم داخلش بعد یه دونه زرده تخم مرغم میریزم توش با یه تیکه کره یا یکم خامه همه اینارو قشنگ با همزن دستی هم میزنم که مخلوط بشن
میزارم رو حرارت یه بیست دقیقه تا غلیظ شه مداوم باید هم بزنید که خراب نشه اگر دو دقیقه هم زدنو ول کنی نشاسته گلوله میشه
آخرش که دیگه غلیط شدو نشاسته پخته شد توش چند تیکه نبات یه مقدار کم گلاب و یه پینج هل میریزم
پسره من اگر اینو درست کنم روزی دو تا پیاله ابگوشت خوری میخوره
زرده تخم مرغ هم باکره بچه من عاشقشه😬
جودوسر پرک با زرده آبپز
ارد برنج رو با اب سرد حل کن یه زرده تنها بنداز داخلش هم بزن بعد یکمم کره بریز و بذار رو شعله کم کم یک دست بشه خاموش که کردی یه خرما پوست گرفته له کن داخلش
اگه بافت دار هم می خوره میتونی پنکیک کنی بدون سفیده
فرنی تخم مرغ عزیزم تو تاپیک هام هست
پوره سیب زمینی و زرده اب پز شده با کره
زرده تنها با کره
میتونی حالت پنکیک درست کنی اگه کوچولوت غذای بافت دار میخوره
همون تخم مرغ رو آب پز کن زرده شو جدا له کن و یه ذره آبجوش بریز نرم به و بده . میتونی سیب زمینی هم نگینی کنی با یکم آب بپزه بعد آخرای پخت لهش کنی با آب خودش و زرده رو هم بزنی و بریزی تو سیب زمینی و پخت برش دار ولی یکم شل باشه بچه بتونه بخوره .
من صبحانه بچم این بود😅
پوره سیب زمینی وزرده تخم مرغ رنده کن بریزداخلش😬
سفیده نمیدی عزیزم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.