۱۱ پاسخ

سفالیک طبیعی زایمان میکنن بریچ هم سزارین اجباری
بهتر و بدتری نداره فرقش تو زایمانه

اگر میخوای طبیعی زایمان کنی سفالیک بهتره
یعنی سر بچه پایین رحم هست

اما بریچ سر بالا هست و پاها پایین و نمیشه طبیعی زایمان کرد و باید سزارین کرد

سلام لباس بچه‌گانه و سیسمونی میفروشم
و کراپ های مجلسی زنانه
داخل روبیکا کانال داریم
ایدیم میزارم پیام بدین لینک کانال بفرستم براتون hadis_xsd

سفالیک ینی سر بسمت لگنه و برا زایمان طبیعی باید سفالیک باشه

حالت نرمالش اینه که سفالیک باشه
ولی بعضی از بچه ها میچرخن و بریچ میشن

دست ما نیس ک چه مدل باشه
فرقش برا زاییدن طبیعی سفالیک
بریچ سزارین میشه
و اینک تا هفته ها آخر بچه میچرخه

بستگی‌داره کدوم زایمان برات راحت تره
سفالیک یعنی سرش پایین پاهاش بالا(زایمان طبیعی)
بریچ یعنی سرش بالا پاهاش پایین(زایمان سزارین)

سفالیک یعنی سر پایین 👌 حالت خوبیه

سفالیک برای،طبيعی خوبه بریچ سزارين میشه

بریچ که بچه سرش بالا به پا هست اگه اینجوری باشه مادر سزارین میشه منم بچم بریچه

سفالیک باشه میتونی زایمان طبیعی کنی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی