خانما سکسکه ی بچه رو کدوم قسمت حس میکنین و بگین سفالیک یا بریچ

۱۵ پاسخ

من سمت راست ناف، سفالیک

زیرناف...سفالیک

من زیر ناف حس میکنم ولی احساس میکنم چون میپره شکمم تکون میخوره و باسنش می‌خورده به زیر سینم😅😍😍

پهلو و پایین شکمم
سفالیک

بالای بیکینی ولی نمی‌دونم هنوز چجوریه

زیر ناف بریچ

از بالای ناف تا پایینشش‌تکون‌میخوره ،بریج

سفالیک داخل واژن ومقعد🫥😑

زیر شکم سفالیک

بالای بیکینی

پایین شکمم سمت راست سفالیکه

من زیر نافمه
سفالیک

من که زیرنافم حس کردم

زیر ناف بریچ

زیر ناف ،سفالیک

سوال های مرتبط