خانما سکسکه نینی رو کجا حس میکنین؟
بچتون سفالیکه یا بریچ؟

۱۱ پاسخ

تو واژن😅
سفالیک

زیر شکمم سفالیک

من زیر شکمم بود سفالیک بود

زیرشکمم سفالیکه

زیر شکمم بریچه

سمت چپ زیر شکم یعنی پایین پایین و بریچه

سمت چپ شکمم، سفالیکه

من تو پهلو چب حس میکنم
سفالیک

سفالیکه زیرشکمم حس میکنم

پایین نافم سفالیک

سکسکه رو چجوری باید حس کرد؟

سوال های مرتبط

مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد