وقتی سکسکه تو کشاله ران حس میشه یعنی بچه سفالیکه یا بریچ

۶ پاسخ

سفالیک منم همونجا حس میکنم 😍

من اونجا حس میکنم اما بچم عرضیه

سفال
چون مال منم همینطوریه
و نینی سفالیکه

حتما سفالیک

من دقیقا همونجا حس می کردم یا قسمت لگن، سفالیک بود

به احتمال زیاد سفالیک

سوال های مرتبط