مادرا پوشک چ مارکی خوبه برا بچه بخریم ؟؟

۵ پاسخ

مای بی بی گرفتم

من هانیز گرفتم گفتش به همه نوع پوست میسازه

من مای بیبی گرفتم
هانیز و مولفیکس حساسیت زا بود برا بچه هام

بنظر نن بترتیب مولفیکس هانیز مای بی بی
و باز بستگی به این دارع کدوم به بچه بسازه و تا یه حدی هم به سلیقه و انتظارات مادر بستگی داره
من پسرم زیاد ک مای بی بی میبستم براش پاش قرمز میشد، و حس می کنم مای بی بی با یه بار جیش کردن حالت اویزون وایمیسه برای همین ترجیحم مولفیکس و هانیزن. ولی الانم برای تو راهیم از هر سه تا مارک خریدم

من مولفیکس 1 گرفتم.... مای بیبی هم خوبه ولی برا بعضی ها حساسیت زاست

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری