۲ پاسخ

کمپرس گرم بزار

من امروز زدم ‌. برای توهم ناله میکرد؟؟
اشکال نداره دست نزن خوب میش . ۴ماهگی خیلی سنگین تر از دوماهگیه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری