۶ پاسخ

درد نداره عزیزم

نه درد نداره کلا سه ثانیه اس من خودم مقاومت میکنمم😄😄

نه زیاد درد نداره

بستگی بخودت داره اگر با وسیله معاینه مشکلی نداری خود نمونه برداری رو اصلا متوجه نمیشی

نه
مث معاینه س ولی تفاوتش اینه همون چنگک رو ۲ ۳ دقع ای همونجا نگه میداره

نه اصلا متوجه نمیشی چیز خاصی نیست

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی