۴ پاسخ

من فروردین دادم شد 3 تومن( ویزیت دکتر و ازمایشگاه و نمونه گیری)

هزینه ویزیت دکتر + هزینه نمونه برداری + هزینه ازمایشگاه ، فک کنم الان نزدیک ۲۵۰۰ اینا بشه

بهمن سال پیش فک کنم ۷۰۰ و خورده ای دادم والا یادم نمیاد دقیق + ویزیت خود دکتر

من قبل عید دادم برج۱۱بود۶۶۸
خوده دکترم که نمونه برمیداره یه ویزیت دیگه میگیره

سوال های مرتبط