من فروردین دادم شد 3 تومن( ویزیت دکتر و ازمایشگاه و نمونه گیری)
هزینه ویزیت دکتر + هزینه نمونه برداری + هزینه ازمایشگاه ، فک کنم الان نزدیک ۲۵۰۰ اینا بشه
بهمن سال پیش فک کنم ۷۰۰ و خورده ای دادم والا یادم نمیاد دقیق + ویزیت خود دکتر
من قبل عید دادم برج۱۱بود۶۶۸
خوده دکترم که نمونه برمیداره یه ویزیت دیگه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.