خانوما کسی پاپ اسمیر داده؟؟؟چیه؟واسه چی میدن؟

۴ پاسخ

من دادم بر ای مشکلات زنانه هستش اصلا درد نداره انگار یه لحظه نیشگون میگیرن

آره من دادم 😁
دکتر نوشته؟

نه من تاحالا ندادم 😬
اما باید بدیم ما خانوما دیگه

آره عزیزم انجام دادم
هر3 سال دکتر گفت خوبه انجام بشه برای تشخیص مشکلات رحم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی