خانما شوید پلو‌ میتونم ب دخترم بدم؟

۶ پاسخ

لره من از اول دادن

اگه رفلاکس داره نده خیلی میریزدش به هم

مبتونی بدی با ماست پاستوریزه پر چرب قاطی کن بیشتر خوششون میاد

ارهععع

غذا خودتون نه
ولی من جدا درست میکنم براش

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان عباس مامان عباس ۱۴ ماهگی
مامان نی نی(دریا)👶🌊 مامان نی نی(دریا)👶🌊 ۱۱ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی