۴ پاسخ

حالا مگه شبانه روز باید تکون بخوره عزیزم حتما خوابه

اگر زیاد گشنه بمونی و آب کم بخوری شاید اینجوری بشه غذا کانل بخور آب بخور

یه چیز شیرین بخور به پهلو چپ دراز بکش .اصلا استرس نداشته باش شروع کن ب شمارش اگ تو ۲ ساعت ۱۰ حرکت داشت اوکیه

نگران نباش یروزایی بچه خیلی تکون میخوره یروزایی نه
احتمالا خوابه
حتی اگ یه حرکت ریز یا نبضم حس کردی اوکیه
ولی اگ تا شب هیچی حس نکردی برو سونو

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی