یه چیز شیرین و خنک بخور و یکم راه برو بعد به پهلو چپ دراز بکش
شایدم خوابه فعلا
عب نداره زیاد میخوابن
برو ان اس تی بده عزیزم خیالت راحت میشه
عزیزم هنوز ک صبح نشده 😑🤣
خوابع خب
صبحانه خوردی عزیزم ؟ اگه نخوردی حتما بخور به پهلوی چپ بخواب
فرصت بده بهش شاید هنوز خوابه.
چیزای شیرین بخور تا بعد ناهارت صبر کن ببین چجوری میشه.
بچه ی من بوده یه روز کامل اصلا تکون نخورده
یه چیز خیلی سرد بخور ، آب یخ یا شیر یخ
چیزای شیرین بخور به پهلو چپ دراز بکش
یه چیز شیرین بخور شاید خوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.