مامانا‌ موز‌ به‌ بچه‌ بدم‌ مشکلی‌ نداره‌ بدغذا‌ نمیشه؟

۴ پاسخ

نه عزیزم خوبه من خیلی وقته بهش موز میدم

خوبه بده بخوره
ولی مواظب باش یبوست نگیره
از 4ماهگی ب دخترم موز دادم یروز در میون اما اصلا یبوست نگرفته

چه مشکلی میخواد پیش بیاد
اتفاقاً خیلیم خوبه قند طبیعی داره
برا حرکت روده هاشم مناسبه

نه خوبه بده

سوال های مرتبط