کسی میدونه این چ ازمایشی هست ؟

تصویر
۳ پاسخ

آره عزیزم آزمایش آلفافیتوپروتئین هستش که من دیروز انجام دادم فقط تو دقت کن که به دردسر من دچار نشی
(حتما جواب سونو و آزمایش ان تی که داده بودی رو ببر با خودت چون میخوان)و(اینکه قبلش هم اصلا غذای چرب نخور)
به من نگفته بودن غذای چرب خوردم دوباره باید برم نمونه بدم تو این ترافیک😑

قربونت

AFP مخفف آلفا فتوپروتئینه؛
یک آزمایش خون دوران بارداری که معمولاً بین هفته ۱۵ تا ۱۸ انجام می‌شه.
🔹 این آزمایش برای چی هست؟
غربالگری بعضی ناهنجاری‌های جنینی (مثل نقص لوله عصبی)
بخشی از غربالگری‌های سه‌ماهه دوم بارداریه
معمولاً به‌تنهایی یا همراه با آزمایش‌های دیگه (مثل Triple / Quad test) درخواست می‌شه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اِلای🩷🌸 مامان اِلای🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری