خانوما این دندونه بنظرتون.؟زود نیس از الان😍😍

تصویر
۸ پاسخ

سلام بچه من یک هفته شکمش،شل شده اسهال داره خوب نمیشه شش ماهه شده نمیدونم چیکارکنم،

مبارکع ن دختر من ۴ ماهش بود دراورد😂

گمونم
تیز نیس دست بکش

یعنی بد خوابی نکرد یا اسهال و تب اینا نداشت ؟؟

مبارک باشه داره دندون در میاره بعضیا زود دررمیارن

فککککک کنم دندونه ، بستگی به هر بچه ای داره بعضی حتی ۴ ماهه دندون درمیارن

مبارکه غزیرم‌ دندونه

اره دندونه، دختر منم دیشب دیدم همینجوری نوک زده🥰🥰🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان ایمان مامان ایمان ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۴ ماهگی
مامان جوجومجید مامان جوجومجید ۱۴ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۹ ماهگی