خانمایی ک آمپول ازاد سازی زدین
شما هم درد شکم دارین یانه؟؟؟

۸ پاسخ

اره منم دیروز خیلی درد کشیدم نه میتونسم راه برم نه بشینم نه دراز بکشم😭

من پهلوی راستم خیلی درد میاد از همون شبی که زدم تا الان که ده روز گذشته معدمم ترس میکنه نمیدونم حامله ام یانه

اره منم دارم.ب خصوص دور نافم.....پهلوهام تیرمیکشن.واسم دعا کنید این ماه منم بارداربشیم .....از انتظار خسته شدم🥲

آره شدید جوری که نمی‌تونستم خم بشم

۱۱ روز مونده ب پریودی ام

بله و مسکن هم میگن نباید خورد

منم ۱۱ بهمن آمپول آزادسازی زدم یه تخمکم ۱۵ بود یکی دیگ ۲۰ زیر شکمم درد میگیره ولی می‌کنه مثل درد پریود هستش ۱۷ سیکلم هستش بنظرتون از چیه؟

من ماه پیش زدم اصلا‌ دردی نداشتم اسم آمپولت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری