۲ پاسخ

خودش درمیاد

من برای اشتهاش شربت زینک میدم ولی موهاش رشدش بیشتر شده

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان عشق منو باباش مامان عشق منو باباش ۸ ماهگی