۷ پاسخ

بده بهش
دیگه بزرگه میشه داد بهش

دکتر دخترم گفت که از این ماه غذای خودتونو بده فقط خیلی تند و تیزش نکن
ولی من فعلا ندادم

من ب غذا های خودمون فقط زردچوبه میزنم ولی پسر من قیمه دوس نداشت قرمه رو دوست داشت😂

اگر لپه رو خیس کردی بهش بده چون خیلی نفاخه

بده بخوره....که بد غذا نشه

دختر منم غذای ما رو خیلی دوس داره ولی میترسم بهش بدم

نه غذای سفره هنوزه بهش نده چون ادویه داره

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنا❤️ مامان آنا❤️ ۱۴ ماهگی
مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی