۹ پاسخ

منوچی میگی مامانم دیسک کمر داره هم به دخترم میرسم هم کارخونه بالش میزارم ومیشینم اون روز دیگه مردم ازدردرفتم دکترکلی داروبهم دادوفعلاهنوزهم خوب نشدم

هممون این مراحل سختو‌ گذروندیم فقط صبوری کن عزیزم میگذره..شیاف بزن

وای منم از روز اول نشسته بودم شیر میدادم🫠

من دست تنها. خیلی سختی کشیدم اخرش وزن نگرفت شیر خشکی شد این بیشتر عذابه

بله عزیزم

وای وای وای اره
خیلی درد داره
من الان 5 روزه زایمان کردم درد بخیه هام کم نشده اصلا

اره همینطوز بودم‌

روزای اول خیلی سخته بگذره بهتر میشه

هعییییی بله بله پدرم در اومد با گریه شیر میدادم

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی