سلام شما رو بخیه سزارینتون زخمه

۴ پاسخ

منم زخمه میخواستم ببینم طبیعه داره بسته میشه

ن خوبه معلوم نیست اصلاً

برای من تازه شدم یکم روش زخمه چرا

نه فقط ردش مونده مثل خط راست

سوال های مرتبط

مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی