شما تاریخ زایمان سزارینتون رو به کسی میگین یا نه

۷ پاسخ

آره گلم به کسی نگو منم کلا به چشم نظر وشور خیلی اعتقاد دارم وتوزندگیم زیاد برامون اتفاق افتاده انشالله به سلامتی بچه‌ها تون روبغل بگیرید

تا میتونی از همه ،همه چیز زندگیتو قایم کن اصلا حرفی نزن ب کسی

اره بابا

من ک هم دکترم هم زایمانم نگفتم ب کسی فقط مادرم و مادر شوهرم

مثلا بدونن فلان روز بچه بدنیا‌ میاد چشمت میکنن؟ولی ندونن چه روزیه چشمت نمیکنن؟😶😐اولین باره میشنوم چه حرفایی😂

چرا نگیم چیه مگه

چرا نگیم؟ مگه کار پنهونی ایه زایمان

سوال های مرتبط

مامان ارسلان💙 مامان ارسلان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد