خانوما از تجربه زایمان سزارینتون میگین بی زحمت🙏💗

۶ پاسخ

تلخ یا شیرین همش چن روز دردش با سرعت برق میگذره ب هیچی فک نکن

برای من خوب بود
بالاخره زایمانه و دردای خودشو داره ولی اونقدر ترسناک نیست
۱۰ بارم برگردم عقب سزارین انتخاب میکنم

بنظرم اینجور سوالا نپرس بدن با بدن فرق داره یکی براش راحت بوده یکی بعدش ی تجربه وحشتناک داشته اینجوری فقد ته دلت خالی میشه

من که بعد سزارین شکم خالی مادرم بهم آبمیوه داد بیچاره شدم معده و شکمم نفخ بیش از حد کرد اصلاً نمی تونستم بلند شم درد شدید پیداکردم بخاطر نفخ معدم

من میخاستم طبیعی زایمان کنم ولی تا لحظه آخر بچم نچرخید
از سزارین خیلی میترسیدم ولی خب زایمان سخت نبود ترس من سختش کرده بود مثلا انژیوکت که برام زدم از سوند بیشتر درد داشت
من شب قبل عمل نخوابیده بودم تو اتاق عمل بعد بیحسی رو یادم نمیاد اصلا فکر کردم بیهوش شدم گفتن نه خوابیده بودی تا زمانی که صدای گریه بچمو شنیدم بیدار شدم و خب همین که خواب بودم خیلی خوب بود برای ترسم

ببین درد زیاده ولی بستگی به بدنت داره که بتونه تحمل بکنه یا نه ولی میشه تحمل کرد سعی کن فقط راه بری تا بخیه زود جوش بخوره نترس تموم میشه راهیه که باید تا تهش رفت 🥲😂💔

سوال های مرتبط

مامان ارسلان💙 مامان ارسلان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی