خانما از تجربه زایمان سزارینتون میگین؟؟.

۴ پاسخ

عزیزم من تاپیک گذاشتم از سزارین راضی بودم بااینکه بعدش درد داری ولی خب خیالت راحته بچه آت سلامت کنارته ودرد داری که باشیاف ومسکن وتحمل حله

من از سزارین راضی بودم
به نظرم اگه دکترت و بیمارستان درست انتخاب کنی همه چی خوب پیش می ره

من دوبار سزارین کردم راضیم خداروشکر
بنظرم راحته طبیعی هم زیاد دیدم راحت زایمان کرده بودن
ولی من سزارین راضی بودم

سعی کن بی هوش بشی

سوال های مرتبط

مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی