سلام خانما از تجربه ی زایمان طبیعی میگین؟

۹ پاسخ

به سلامتی دنیا اومد 😍🥰

من بخوام تعریف کنم قید طبیعی رو میزنی،ولی طبیعی حالا درد زایمان به کنار خییییلی خوبه از لحاظ اینکه درجا پا میشی بدون در راه میری به بچت شیر میدی حموم میکنی بدون اینکه بگن چند ساعت چیزی نخور همه چییی میخوری سرتم لازم نیست چند ساعت تکون ندی همون ساعتهای اول روی ماه بچتو میبینی،فقط درداتو خونه بکش بذاررحمت خودش باز شه گفتن آمپول فشار می‌زنیم نذار چون هم دردو چند برابر می‌کنه انگار که دهانه رحمتو به زور باز میکنن هم اینکه خیییلی دست میکنه توت احححح

منو اونقدر عذابم دادن چون شخصی بود مامانم و مادرشوهرمم تو اتاق طبیعی بودن پیشم بودن و همچنین شوهرم اونقدر ترسیده بودن چون خیلی حالم بد بود بچه گیر کرده بود پرستارا کاری نمیکردن
اونقدر عذابم دادن وقتی ک رفتم سزارین آمپول بی حسی ک زدن بی حس نشده بودم دکتر ک با تیغ برید داد زدم گفتم بی حس نشدم دو دقیقه وایستادن بی حس شدم گرفتم خوابیدم 😶 نترس حداقل رفتی طبیعی ب دکتر خودت بگو بالا سرت باشه یا دکتر شیفت بالا سرت باشه چون ماما هایی ک شیفتن یا پرستارا بلد نیستن بخدا

تو خونه درد کشیدنم خوب نیستااا میری بیمارستان ضربان قلبشو چک میکنن خدایی نکرده مشکلی باشه میفرستن سز

عزیزم نپرس
چون هرکسی با توجه به خودش میگه ممکنه بگی چقدر عالی یا چقدر وحشتناک استرس بگیری
من خودم جزو وحشتناک ها بودم، ولی دوستم خیلی سریع و راحت زایمان کرد
بدن با بدن فرق داره
اگر مامان و خواهر و خاله اینا کسی طبیعی زایمان کرده، معمولا شما هم همینطوری زایمان میکنی

اپیدورال باشه سخت نیس

۳۹ هفته ۳ روز بودم ساعت ۳ بامداد یهو سرویس منو گرفت از خواب پریدم بدو بدو رفتم دستشویی هر کاری کردم نیومد خفیف خفیف دردام اومد و رفت منتظر موندم ۵ دقیقه دیدم درد طبیعیه شوهرم بلند کردم رفتم زیر دوش حموم آب گرم
نیم ساعت موندم دردام بیشتر شد رفتم بیمارستان
بیمارستان معاینه کرد گفت ۲ سانتی برو زیر دوش ساعت ۵ و نیم ۶ بیا حتما اومدم رفتم زیر دوش رفتم بیمارستان شدم ۴ سانت بستری کردن معاینه هر دقیقه یبار ساعت ۸ شدم ۶ سانت تا ساعت ۹ شدم ۸ سانت بعدش کامل باز شدن اوردن کیسه ابمو پاره کردن هر کاری کردن بچه نیومد تا ساعت ۲ نگه داشتن موهاش دیده شد ولی نیومد هر کاری بگی کردن آخرش بچه تنفس کم آوردن اورژانسی بردن اتاق عمل بچه ۲ و نیم به دنیا اومد دلی زیر دستگاه تنفس نگهش داشتن بچم وقتی ک به دنیا اومد گریه نکرد در این حد

خواهر من تا کیسه آبت پاره نشد تا دردات شدید نشد نرو بیمارستان هیچ کاری نمیکنن مال من شخصی بود هیچ غلطی نکردن به جز اینکه مردم و زنده شدم بخاطر همین درداتو تو خونه حداقل بکش کیسه آبت پاره شد برو

از کجاش بگم دقیقا😬😬

۳۹هفته و چند روزی درد نداری؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان💙 مامان ارسلان💙 روزهای ابتدایی تولد