منم زایمان طبیعی داشتم ۱۲ روز پیش
دهانه ی رحمم خیلی خوب پیشرفت کرد و باز شد ولی دخترم بندناف دور گردنش پیچیده بود و خیلی سخت پایین میومد ساعت ۷ بعدظهر ۵ سانت بودم ساعت ۹ رسیدم به ۷سانت که درداش واقعا زیاد بودو ساعت۹ برام اپیدورال زدن تا ۱۱ شب تقریبا ۹ سانت بودم و تا ۱ شب همش مشغول زور زدن بودم زمانی که اپیدورال داشتم خیلی خوب بود و اصلا دردشو متوجه نشدم ولی قبل اون خیلی درد داشتم هر ۲.۳ دقیقه ۲۵ ثانیه درد داشتم بعد که این ۲۵ ثانیه درد تموم میشد انگار نه انگار که درد داشتی باز دوباره استراحت و بعد ۲۵ ثانیه درد...
اگه دخترم همکاری میکرد و بند ناف دور گردنش نبود خیلی راحت بود زایمانم.ولی خب من هربار که زور میزدم دخترم میومد پایین زور رو که ول میکردم باز میرفت بالا این زایمانمو سخت کرد و از اخرم به زور و فشار پرستارا به دنیا اومد...وقتی که بدنیا اومد همه ی دردا رفت و انگار نه انگار دردی بوده..
خداروشکر که گذشت و دخترمو صحیح و سالم بغل گرفتم😍
برای هرکس یجوریه ولی من شبش ساعت هفت دردام شروع شدن خیلی خیلی کم بودن دیگه نزدیک به ساعت دوازده شب شد یه کمی تند تر شدن ولی خیلی قابل تحمل بودن ساعت یک خوابیدم ساعت سه با درد زیاد بیدار شدم دیگه به شوهرمو خانواده ام گفتم ساعت پنج از روستا حرکت کردیم ساعت هفت صبح رسیدم بیمارستان معاینه کرد گفت تازه یه سانتی فکرشو بکن دوازده ساعت درد داشتم یه سانت بود دیگه یه روز از وقتم گذشته بود منم نزاشت برم خونه گفت باید بستری بشی بستری شدم ساعت یازده دوباره معاینه شدم سه سانت بود دکتر اومد بالا سرم گفت خونت که خوبه فشارت هم خوبه فعلا خودت ادامه بده خوب داری پیش میری یه خواب عمیق داشتم دلم میخاست فقط بخوابم یعنی انگار یه سال بود من نخوابیده بودم دیگه ساعت سه شد دوباره معاینه کردن گفتن هفت سانتی دیگه آمپول فشار زدن ساعت پنج عصر زایمان کردم دردام شدید بودن ولی اونقدر نه که بقیه میگفتن الکی ادمو میترسوندن
دردش فراموش شدنیه😃
من توی ۳۸هفته زایمان کردم،خداروشکر باماما همراه راضی بودم و سیر زایمانم از ۷سانت که دیگه دردای بیشتری شروع میشه تا ۱۰سانت ۲ساعت طول کشید ولی درکل دردش همون موقعس وقتی که سربچه بیاد بیرون و بکشنش بیرون،دیگه راحت میشی اصلا انقدر سبک میشی که نگو
بعدشم با لیدوکایینبی حست میکنن و بخیه هاتو میزنن و تمام
من بلافاصله بعدش رفتم دستشویی یواش یواش کارامو کردم به بچم شیر دادم...این از داستان من🤭
من نمیدونم چرا دردش زیاد یادم نیس با اینکه تازه زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.