من تو هر دو زایمان بدون درد بستری شدم آمپول فشار زدن برا اولی یدونه آمپول فشار و یدونه زیر زبانی.ولی زایمان دومم دوتا آمپول فشار زدن دوتا زیر زبانی دادن.به زور دهانه رحمم باز شد.
من سر دختر اولم تا ۴۱ هفته هییییچ دردی نداشتم بهو تو خونه کیسه آبم پاره شد خودمو رسوندم زایشگاه هیچ دردی هم نداشتم
اونجا نگهم داشتن و بهم ورزش دادن تا دردام شروع بشه ولی اصلا دردم نگرفت تا ۷ غروب ک دیگ دیدن درد ندارم بهم امپول فشار زدن و ساعت ۱۲ شب زایمان کردم
درد امپول فشار خیلی بده بخاطر اینکه ی درد مصنوعیه و یهو وارد بدنت میشه با شدت زیاد
ده برابر درد پریودی با حالت دفع زیاد انگار ک یبوست و دلپیچه داری
خیلی سخته ولی با به دنیا اومدن بچه چنان آرامشی میگیری ک اصن انگار ن انگار زاییدی
همممممه دردات همون لحظه تموم میشه
خاطره خوبی ازش برام مونده این واسه ۵ سال پیشه
الان دوباره باردارم و دوست دارم که اینبارم طبیعی بیارم
آمپول فشار اونجوری ک میگن ن بده ن دردش زیاده. فقط کمک میکنه ک دهانه رحم باز بشه و درد زایمان شروع بشه. خودم بارداری اول تو ۴۱ هفته بودم بدون هیچ علائمی کیسه آبم پاره شد آمپول فشار زدن. الانم هیچ علامت زایمانی ندارم فردا میرم دکتر ک واس آخر هفته نامه بستری بده و بازم باید با سوزن فشار زایمان کنم😄
من کیسه ابم پاره شد بدون درد ۴ سانت بودم رسیدم بیمارستان ۱۰ صبح بهم آمپول فشار زدن داخل سرم کم کم وارد بدنم شد نصفش که رفت کم کم انقباض شروع شد ۲ زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.