خب صد در صد .وقتی با درد فعال بری راحت تر زایمان میکنی .ولی اونجوری باید بگذرونی تا درد فعال بشه .
من هم رو بچه اولم هم رو این سومی کیسه ابمپاره شد بدون درد رفتم با امپول فشار دردام شروع شدن .زایمان کردم .من ماما خصوصی ودکتر داشتم رو هر سه تاش خیلی خوب بود .خیلی کمک بودن ..من بچه اولم بدوندرد رفتم ساعت یک مامام اومد ساعت چهار وربع کم بچم اومد .رو دومی با درد رفتم ساعت هفت شب بستری شدم هشت بچم دنیا اومد .رو سومی باز بدون درد رفتم ساعت سه بستری شدم ساعت هفت و بیست دقیقه به دنیا اومد .اونم طول میکشه چهار پنج ساعت به خاطر اینه دردات شروع بشه به دردای فعال زایمان برسه .
من اولی
این یکی هم بدون امپول
فرقی نداشتن
بالاخره زایمان کردی؟ چیشد؟ تعریف کن
خوب کردی انشالله .خدا برات آسون بخواد
من 37هفته نترس اصلا عزیزم
خیلی دردش وحشتناکه من اینبار نمیزارم بزنن بهم یه نوع ماسکی بی حسی اومده مخدر هسش میگم اونا رو بزارن برام
اگه ماما نداری .وقتی رفتی بهت امپول فشار زدن دیدی دردات دارن شروع میشن .پاشو راه برو ربع ساعت تو همون اتاقت .بعد سریع برو داخل دستشویی برعکس بشین رو دستشویی فرنگی خودتو به جلو بده .باعث میشه وقتی دردوانقباض داری زودتر دهانه رحمت باز بشه 😊.اگه توپمداشت خیلی خوبه موقع درد بپر بپر کنی روش باعث میشه زودتر سر بچه بیاد تو کانال زایمان.از خدا میخوام به حق این روزای عزیز زایمان راحت و آسونی داشته باشی .😊
من با آمپول فشار زایمان کردم افتضاحه
من درد داشتم خیلی کم بود از وقت زایمانم گذشته بود آمپول فشار زدن با آمپول فشار درد شروع شد ولی بچم نیومد سزارین شدم
چند هفته میشه آمپول فشار زد ؟
تو که تاحالا صبر کردی برو ی سونو بده بچه خدای نکرده مدفوع نکرده باشه بعد بشین تا دردت بیاد نرو امپول نزن دوش اب گرم ا
عالیه منم دردام شروع نمیشد روفتم حمام زیر دوش اب گرمم بریزه رو کمرت همزمان اسکات زدم کمرو باسنو به حالت دورانی به طرفین قر بده دردات میاپ
وحشتنااککک چون بدن امادگی نداره من ۳۸ هفته با سه تا امپول فشار زلیمان کردم
من
واقعام وحشتناکه
من ولی بی نتیجه شد آخرشم رفتم سزارین 😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.