۱۲ پاسخ

من همدرد طبیعی کشیدم و بعد سزارین شدم
واقعا سزارین عالیه

سزارین خیلی خوب بود عملش واقعا راحته و همش یک ربع طول میکشه
قبل عمل ازت ان اس تی و فشار خون میگیرن و سرم و سوند وصل میکنن من بعد سوند یکم حس سوزش داشتم ولی چون سریع رفتم اتاق عمل و بی حس شدم دیگه اذیت نکرد
بی حسی اصلا درد نداره فقط بعدش حالت تهوع داشتم ک ضد تهوع زدن برام
موقع عمل چیزی حس نمیکنی فقط تکونایی که به خاطر بیرون کشیدن بچه اس رو میفهمی
وقتی صدای بچت رو میشنوی قشنگ ترین حس ممکنه
بعد از عمل هم میری ریکاوری یه نیم ساعتی اون جایی و بعد میری بخش یک روز بستری هستی ماساژ رحمی موقع بی حسی خیلی درد نداره ولی وقتی بی حسی کم میشه یکم درد داره ک قابل تحمله اولین راه رفتن هم یکمی اذیت کننده هست ولی باز دردش قابل تحمله در کل همه چیش خوبه فقط شیاف هاتو سر ساعت بزار ک مسکن باشی بعد از سه چهار روز هم دردا خیلی خیلی کم میشن

عزیز مگه طبیعی نبودی??

سزارین سوند گذاشتن اصلا درد نداره فقط ی سوزش خیلی کم داره من دکتر برام گذاشت اصلا متوجه نشدم برای سوزن بی حسی هم من خیلی میترسیدم گریم گرفته بود خیلی پرسنل اتاق عمل بهم روحیه دادن باهام حرف زدن اصلا هم درد نداشت فقط نباید تکون بخوری من بلد نبودم تکون خوردم چندبار برام زدن عملش هم اصلا چیز خاصی نیست فقط من وسط عمل فشارم رفت بالا تپش قلب گرفتم نیمه بیهوشم کردن بعد عمل هم اون ماساژ شکمیه خیلی بده من طاقت درد نداشتم خيلی برام سخت گذشت خودشون میگفتن رحمشو پیدا نمی‌کنیم ماما آوردن بالا سرم که از دو طرف فشار داد خیلی دردم گرفت دیگه تو بخش هم سوند رو کشیدن اصلا درد نداشت راه رفتن هم از پهلو با کمک آروم آروم بلند میشی دیگه سختیش کم میشه راه رفتن هرچی بیشتر باشه زودتر سرپا میشی

منم درد طبیعی کشیدم 7ساعت آخرم اورژانسی بردنم اتاق عمل واقعا بدترین درد درده طبیعیه من استانه دردم بالاس ولی خیلی اذیتم کردن 6بار معاینه شدم ب 7سانت رسیده بودم میخواستم برم زایمان ک
آمپول فشار هم زدن بهم خیلی وحشتناک درد ناکه اصلا دم آخری میخواستم زمین و چنگ بزنم سرمو بکوبم دیوار
از سزارین راضی بودم ولی فقط بلند شدن نشستن جای بخیه درد داره سوزش داره

اره عزیزم انقدرام ک میگن دردناک نیس

من که راضی بودم ۱۰ روز اول یکم راه رفتن اینا سخته ولی بعدش مثل قبل میشی.
فقط حواست باشه بعد عمل چند ساعت سرتو تکون ندی که خدایی نکرده سردرد و گردن درد نگیری

عالى اصلا درد نداره و راحتترين زايمانه خيليا درد طبيعى و ميكشن اخررررر سزارين ميشن اصلا ريسك نكنيد

سزارین خیلی بهتر از طبیعیه بخدا واس من که خیلی خوب بود عالی بود یعنی

عالی بود

بله خیلی راضی بودم

سزارین اولین راه رفتین خیلللی سخته برای من که اینطور بود

سوال های مرتبط