خانم ها از تجربه سزارینتون میگید

۱۳ پاسخ

وقتی مثل من ۱۸ ساعت درد طبیعی بکشی یک ساعتم با دردای فجیع ۹ سانت زور بزنی اخر بری سزارین تازه میفهمی لذت زایمان واقعا یعنی همین و هرچی ام بعدش سختی داشته باشه یک درصدم به اذیتای طبیعی نمیرسه

فقط میتونم بگم عالی بود انشالله برای همه همینطور باشه کسی اذیت نشه🤗

من گذاشتم دوست داشتی‌ بخون

فقط شنیدم بعد از عمل تا ۱۰ یا ۱۲ ساعت بالش زیر سر نباید بزاری

برای من عالی بود

من سزارین اول اذیت بودم دیر سر پا شدم این یکی بعد یه هفته تونستم پاشم خودم ولی چون بی حسی شدم خیلی اذیت شدم بخاطر عوارضش دردهای بعدش وگرنه خود سزارین دفعه دوم اینسری خیلی برام سبک تر بود

برای من خیلی دردناک بود ولی بازم بهتر از طبیعیه🤦🏻♥️

همه چی عالی بود جز قسمت پول دادن😂

بد خیلی بد بازم بد درد داشتم نه با پمپ درد نه شیاف اراوم نشدم بعدشم که نگم زونا گرفتم درد شکم از یه طرف شیرنداشتم،درد زونا هم که انگار استخونت سوراخ میکنه ،،از نظر روحی داغون😭

عااالی بود

۵ روز دیگه میام برات مینویسم😁😁😁

من واقعا راضی بودم، خیلی هم زود سرپا شدم

خیلی عالی بود من ک راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان ارسلان💙 مامان ارسلان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد