خانما بیایید از تجربه اولین سزارینتون بگید؟

۷ پاسخ

اصلااا درد نداره. من پمپ دردم نداشتم..عالی بود.

من بچه اولم طبیعی بود خیلی درد کشیدم
ولی سزارین واقعا خیلیییی خیلی بهتر از طبیعی بود برام

خیلی خوب بود خداروشکر با پمپ درد

همه چیش اوکی بود ولی بدنم ب یچیزی حساسبت داشت خارش شدید گرفتم بعدش

خیلی خیلی راحته با پمپ درد
فقط اولین راه رفتنش سخته یکم

ماساژ رحمی خیلی بد بود
بقیش قابل تحمله

من گذاشتم ببین

سوال های مرتبط

مامان ارسلان💙 مامان ارسلان💙 روزهای ابتدایی تولد