۶ پاسخ

عالی بود دردش هم در حد درد پریودی بود برا من با اینکه پمپ درد نداشتم

وااای من طبیعی ام و خیلی نگرانم😢

منم سزارینم 🙃

عالی یود نگران نباش خیالت راحت
دردش قابل مقایسه بادرد طبیعی نیست
برو باخیال راحت انشاالله که زایمان خوبی داشته باشی

منم استرس گرفت🖐😁

عاااالی سزارین عالیه واقعا اصلا نگران نباش عزیزم صدبارم برگردم عقب بازم سزارین رو انتخاب میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم روزهای ابتدایی تولد