۵ پاسخ

وزن نی‌نیت چقده عزیزم سنو اخر‌رفتی

نه پایین نیست بالاعه

لذت ببر از این دوران ، اوایل نوزادی خیییلی سخته . خوب بخواب و استراحت کن

درد داری ؟؟؟

اخی عزیزم اگم ب دنیا بیاد خداروشکر مشکلی پیش نمیاد واستون نگران نباش🥹

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۱ ماهگی
مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 هفته سی‌وهشتم بارداری