برو ان اس تی عزیزم، به من دکترم گفت تواین چن هفته آخر هرهفته باید بری
برامنم ۲.۳روزه کم شده
کیک آبمیوه آب بخور
نیم ساعت پهلو چپ
جاش تنگه عزیزم
دیگه دست و پا نمیزنه فقط مث مار میلوله یکم
یه چی شیرین بخور اگ حرکتش کم بود برو زایشگا یه ان اس تی بده
برای هفته شما عادی برای منم پیش آمده
صبحونه خوردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.