سلام خانما
حرکت بچم کم شده خیلی میترسم
خدایی نکرده چیزی شده باشه 🥹🥹🫠

۶ پاسخ

برو ان اس تی عزیزم، به من دکترم گفت تواین چن هفته آخر هرهفته باید بری

برامنم ۲.۳روزه کم شده

کیک آبمیوه آب بخور
نیم ساعت پهلو چپ

جاش تنگه عزیزم
دیگه دست و پا نمیزنه فقط مث مار میلوله یکم
یه چی شیرین بخور اگ حرکتش کم بود برو زایشگا یه ان اس تی بده

برای هفته شما عادی برای منم پیش آمده

صبحونه خوردی؟

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد