من اولی رو سز کردم دومی هم ایشالا سز میشم .خیلی راضی بودم از سزارین بهترین انتخاب زندگیم بود.
بستگی ب تحمل خودت و دست دکتر داره من بهترین و نمیدونم گرون ترین بیمارستان خصوصی قرار بود برم سز اختیاری چون میترسیدم خیلیییی ولی فشارم رفت بالا رفتم چک کنم بیمارستان دولتی عملم کردن درد نداشتم بدون کمک راه رفتم کارا بچه رو کردم فقط سرفه و عطسه نمیتونستم بکنم همه هم میگفتن دولتی بده و میکشن آدمو ولی حتی اگ درد هم داشتم اصن تصور طبیعی رو نمیتونم بکنم
من سزارین وحشتناکی داشتم ولی بستگی به خودت داره بدن آدما فرق داره
سزارین خیلی راحته ولی چند روز درد رو باید تحمل کنی
من روز دوم از درد نمیتونستم راه برم
ولی با دیدن دخترم آروم میشدم
من زایمان اولم سزارین شدم بهترینه سزارین
فقط۴_۵روز اول درد داشتم بعد تموم شد و راحت
اوووووووف منی ک انقدر میترسیدم فک کن حاضر بودم برم طبیعی ولی سزارین عشقهههه
آره منم خیلی راضی بودم بعد از دوتا سزارین الان سومی هم سزارین میخوام بسم
خانومی شما الان کرجی؟ منم کرج زندگی میکنم. بخاطر شرایط فعلی اومدم لاهیجان. شهر محل تولدم. زایمان اولم طبیعی بود پیش دکتر زنوزی. الان که لاهیجانم، به این فکر میکنم خدایا من روند دکتر خودم رو دوست داشتم... شما جای من بودین چیکار میکردین. اگه بدونین ذهنم چقدر پره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.