درد سینه میتونه نشانه بارداری هم باشه؟

۹ پاسخ

من قبل پریود همیشه درد سینه داشتم ولی تو بارداری این درد خیلی شدید شد

اره عزیزم من نوک سینم حساس شده بود اگه قطع نشد بارداري

اره گلم ولی نباید قطع بشه

آره

اره معمولا اگر درد سینه قبلا نداشتی الان داشته باشی حامله ای اما اگر قبلا موقع موعدت داشتی باید بذاری بعد تاخیر تست بزنی

اگ همیشه قبل پریود داشتی نه اگ اولین باره اره چون من اولین بار درد سینه گرفتم حامله شدم

اگه قبلا،قبل از پریود سینه درد نداشتی اره

اره تست بزن خب،فکر کنم بارداری

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان تودلی👪 مامان تودلی👪 هفته بیست‌ویکم بارداری