گرمی نخور تند تند شیربده
چرا با ۷ بستری ؟؟ تند تند شیر بده حتی شیر خشکم بده لباساشم کم باشه خوب میشه ۷ پایینه نیاز نیست بستری بشه
۵که خیلی کمه برا پسر من ۱۲بود دستگاه آوردیم خونه ۲تااومد پایین بعدش قطره شیر خشت بود فکر کنم دادیم اومدرو۷خوب شد دیگه
من دخترم ۱۳ بود اوردم خونه دستگاه گرفتمخوب شد نزار بستریش کنن اذیت میشید
دستگاه اجاره کن نبر بیمارستان اصلا
اب جوشیده سرد تا صبح سه تا قاشق چای خوری بهش بده تا ادرار کنه.. اینو متخصص کودک به من گفت زردی نگرفت بچم
روشو زیاد نپوشون جاش گرم باشه زردیش میره بالا
عزیزم برو پسش دکتر اجلی بهت میگه اصلا لازم به بستری نیس به دخترم یه کپسول داده بود و با بیلی ناستر اصلا بستری نشد
که سینه ات ول نکنه
شیر خشک با قطره چکان بده
شیرخشک بده بجای شیرت دوسه روز شیرخشک بده بره من ب پسرم شیرخشک دادم الان سه بار بردیم آزمایش گفتن نداره خداروشکر
والا زردی زیر۱۰ ک اصلا دستگاهم به من گفتن نمیخواد من اومدرو۱۳ ی شب دستگاه آوردم خونه خدایی نکرده گفتن بره رو ۱۷ واینا میشه بستری
دختر من 10/نیم بود امروز بعد سه روز رفتم یازده ونیم شده بود منم قطره شیر خشت میدم دستگاه نیاوردم گفتم چن روز قطره بدم بازم و اب انار ببینم انشاالله خوب میشه
زراضافی میزنم بالای ۱۲ بستری میکنن برا پسرمن ۶ نیم بودقطره شیرخشت و دوسه روز روزی ی قطره اب انار شیرین دادم کلا رفت
شیر خشت عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.