من وقتی خیلی هوس میکنم نصف اون ساشه رو میخورم نصفشو بعدا میخورم یا همسرم میخوره
با شیر بخوری هم خوشمزه تره هم اثر کافیینش کمتره ضررش خیلی میاد پایین
اخ که من چقد هوس کردم ولی جرات نمیکنم بخورم
منم وقتی هوس کنم میخورم
من در حد هوس یکی دوبار خوردم وبا فاصله مثلا یه شب خوردم باز دوهفته گذشت دوباره هوسم کرد وخوردم ...هرچیزی زیاده رویش اشکال داره
من هرروز شیرقهوه میخورم. دکتر گفت دو فنجون عیب نداره .
من درحد رفع هوس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.