بچه ها من خیلی دلم نسکافه ابنا میخاد می‌خوردید شما قضیه چیه؟!🥲🥲

۶ پاسخ

من وقتی خیلی هوس میکنم نصف اون ساشه رو میخورم نصفشو بعدا میخورم یا همسرم میخوره
با شیر بخوری هم خوشمزه تره هم اثر کافیینش کمتره ضررش خیلی میاد پایین

اخ که من چقد هوس کردم ولی جرات نمیکنم بخورم

منم وقتی هوس کنم میخورم

من در حد هوس یکی دوبار خوردم وبا فاصله مثلا یه شب خوردم باز دوهفته گذشت دوباره هوسم کرد وخوردم ...هرچیزی زیاده رویش اشکال داره

من هرروز شیرقهوه میخورم. دکتر گفت دو فنجون عیب نداره .

من درحد رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🩵 مامان سامیار👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهان💙🫐 مامان ماهان💙🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری