بچه ها شما ماهی میخوردید؟

۱۶ پاسخ

من تا الان نخوردم
از بوش بدم میاد

اگه همسرم برسه بره بخره اره 😅 نمیرسه کلا یبار خوردم

اره عزیزم

من از وقتی باردار شدم غذاهای دریایی نمیتونم بخورم🥲🤦🏻‍♀️

اره تا میتونی ماهی بخور

عزیزم ماهی قزل الا وقزل سالمون عالیه حتما بخور خیلی خوبه برابچه

اره هفته ای یبار تونستی بخور...احتمال اوتیسم رو خیلی میاره پایین

اتفاقا همین الان خوردم قزل الا مجازه حتی لازمه برای بدن وقتی حامله ای

قزل اره

اره ما جنوبيا ك از اولش ميخوريم

من هفته ایی یکبار ماهی قزل الا میخورم

من خوردم ومیخورم خیلی عالیه برای بارداری

من قزل میخورم

من خوردم چند بار تا الان

من از بوش بدم میاد خیر نمیخورم

من تا الان نخوردم ترسیدم ولی میگن خیلی مقوی باید بخوریم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته هفدهم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فرشته🧸 مامان دوتا فرشته🧸 ۶ ماهگی