مامانا شما نوشیدنی مضر نوشابه و اینا میخوردید؟

۱۲ پاسخ

خیلی خیلی کم

من بعد غذا در حد دوسه قلوپ

بعضی وقتا یکم میخورم

خیلی کم

نوشابه که اصلا ولی لیموناد ماهی یکی دو استکان اره

من اوایل نوشابه تهوعمو کم میکرد روزی نصف لیوان میخوردم الان نمیخورم دیگه

خیلی خیلی کم شاید ماهی ی نصف استکان

خیلی کم در حد رفع هوس

خیلی کم

خیلی کم

بلللللله 😁

عزیز شما دکترتون زیرمیزی میگیره؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 ۹ ماهگی