۱۰ پاسخ

بخور بره بابا 🤭 یه بار دوبار ک عب نداره عزیزم من امشب اومدم پنیر هندونه خوردم الان انگار دارن توو معده م رخت میشورن از معده درد داغانم شوهرم میگه ادم شکمو حقشه این بچه ابرو واسه من نذاشته اونقد ک شکمو شدم🤣🤣🤣

من ک از بیرون خریدم از بس تند بود و پر سس بدم اومده ازش😂😐

واسه کسی که دیابت بارداری داشته باشه ضرر نداره؟

عالیه من تو بارداری هرشب میخوردم

من میخورم عزیزم مشکلی نداره

نه عزیزم مضرر نیست من زیاد میخورم ولی آویشن نمی‌زنم

ن منم دوست اینجور چیزارو

کلا ذرت دوستدارم تو این بارداریم خیلی هم خوردم

ن چ ضرری .من زیاد میخورم

من عاشقشم 😂

سوال های مرتبط

مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان دلانا🫶🏻🎀 مامان دلانا🫶🏻🎀 ۹ ماهگی
مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری