ذرت مکزیکی میتونم بخورم

۱۰ پاسخ

بخور همه چی فقط زیاده روی نکن

😅😅😅دوری وگرنه من برات درست میکردم

خودت درست کن

من میخورم ولی خودم درست میکنم بدون آویشن آویشن میگه نباید تو بارداری بخوری

مغازه ای همش سس خالیه خودت درس کنی سس کمتر و آویشن و فلفل کمتر میزنی و پنیر کمتر راحت و مقوی هم هس

منکه بدجور هوس کرده بودم و خوردم😁😁

گلم به نظرم خودت درس کنی بهتره

ذرت نیز یک منبع غنی از فیبر است و به همین علت می توان گفت ذرت برای زن باردار مفید است. مصرف ذرت برای زن باردار توصیه می شود زیرا این دانه غلات حاوی مقدار قابل توجهی تیامین است.۱۸

نه نخور ذرت زیادیش خوب نیست

💔😐💔💔💔💔

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان دلانا🫶🏻🎀 مامان دلانا🫶🏻🎀 ۹ ماهگی
مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری