خانوما ذرت مکزیکی تو هفته من خطرناکه

۸ پاسخ

چه ضرری داره چیز خاصی نداره که...بخور و حالش رو ببر

من خوردم چند بار توشم فلفل و اویشن زیاد ریختم بستگی به حساسیت خودتون داره من سر خوردو خوراکم حساس نیستم همه چی درحدمتعادل میشه خورد

البتع بچها من نصفشو خوردم کامل نخوردم درحد چندتا قاشق لیوان کوچیکم خریدم

من خیلی هوس کردم یکم بیرون خوردم الان میترسم اویشنم داشت ولی گفت کم ریختم فلفلشم اندازه بودخیلی تند نبود

سلام خانم ها من ۱۶ هفته ام حس میکنم بچه تکون نمیخوره شما هم همینجوری هستین

من خیلی ذرت مکزیکی دوس دارم از وقتی باردار شدم وقتی میرم بیرون میگم ذرت و یکم فلفل و یکم پنیر برام بزنن همین

من چند بار خودم تو خونه درست کردم خوردم اتفاقی هم نیفته همه چی رو در خد تعادل میخورم

بستگی داره ادویه چی بریزن
بعضی جاها اویشن زیاد میریزن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان دلانا🫶🏻🎀 مامان دلانا🫶🏻🎀 ۹ ماهگی
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری